Au apărut primele companii care te enervează prin WhatsApp Business
Proiectul pentru WhatsApp Business a fost dezvăluit în urmă cu aproximativ o săptămână, dar deja avem prima companie abonată la noul serviciu.
La scurt timp după ce creatorii WhatsApp au anunțat detaliile unui nou proiect de monetizare a serviciului de mesagerie, KLM s-a abonat la el. Se pare că gigantul aeronautic va profita de noul mecanism pentru a comunica mai bine cu clienții companiei, pentru a-i avertiza în cazul unor probleme și pentru a-i notifica dacă trebuie să se grăbească la îmbarcare. Una peste alta, acest nou canal de comunicații, va reprezenta și o formă de promovare pentru KLM.
Din ce în ce mai multe companii se vor abona la WhatsApp Business în următoarea perioadă și vor începe să ne agreseze cu informații de promovare de care nu avem nevoie, atunci când ne așteptăm mai puțin. Partea bună, dacă o putem numi așa, constă în faptul că nu vom primi nici un fel de mesaje din partea unui brand atâta timp cât nu am interacționat anterior cu el.
Cu alte cuvinte, KLM îți va trimite permisul de îmbarcare prin intermediul WhatsApp, doar dacă ai interacționat vreodată cu linia de suport a companiei prin același mijloc de comunicații. Aparent, există și o bifă referitoare la WhatsApp în momentul în care completezi online procesul de check-in. Nu este însă foarte clar cum te dezabonezi de la mesajele liniei aerieni.
CEO-ul KLM este foarte încântat de parteneriatul cu WhatsApp și e mândru că reprezintă prima companiei aeriană care deține un cont verificat de WhatsApp. Cu aproximativ 1,2 miliarde de utilizatori pe populara platformă de mesagerie, este mai evident ca niciodată de ce companiile caută să intre în contact cu clienți prin rețeaua de socializare.
În altă ordine de idei, în momentul în care WhatsApp a devenit o companie Facebook în 2014 pentru o sumă de aproximativ 20 de miliarde de dolari, oficialii aplicației de mesagerie au făcut o promisiune. Aceea se referea la faptul că nu vor exista niciodată reclame pe platformă. Deși s-ar putea aduce argumentul că WhatsApp este folosit de KLM doar pentru informarea clienților, nu este deloc exclus să beneficiezi de super oferte după ce ai ți-ai primit permisul de îmbarcare.